Emprego - Tecnologias de Informação Novo Portal de Emprego das Tecnologias de Informação
Empresas em Destaque
 randstadgraftonbehaviour  nett manpower Multipessoal
Mind Source slot adecco    proserve novabase



Customer Support Engineer


Upgrade
Data:17-6-2019  Local: Lisboa

Referência: 080/UPG/83819/MP

Empresa:
Upgrade your Work. Your Career. Yourself.

Descrição:

Upgrade m is recruiting a Technical support to a multinacional telecommunications company.
What you will do:
. Solve and identify customer technical issues, and provide long-term solutions.



Requisitos:

. Bachelor's Degree in Computer Science/Engineering or relevant engineering/science fields or relevant work experience;
. 1 years Technical Support experience.
. Practical working experience with Linux distributions and Openstack;
. Knowledge of how the Internet works with strong emphasis on data centers/web servers, IP Networking, Cloud computing/ Virtualization..
. Knowledge of common network protocols and troubleshooting tools.
. Native English Speaker or comparable;
. Must be a team player with good interpersonal skills.


Oferta:

. Chance to work in a Multinacional company with a multicultural environment
. Be a part of challenging projects
. Possibility to learn and grow



A Upgrade tratará os dados pessoais que nos remeter através da sua candidatura, bem como dos documentos anexos, com a finalidade de gestão de contactos com candidatos no âmbito do Recrutamento e Seleção.
A resposta a este anúncio legitima este tratamento, sendo a mesma considerada como autorização e consentimento expressos. O tratamento dos seus dados será efetuado no âmbito da política de privacidade que pode ser consultada aqui.


Para responder a esta oferta CLIQUE AQUI ou dirija-se a uma das nossas delegações Espaço emprego



Voltar

Pagina Principal
Como Anunciar
Contacto


 
Pesquisar Ofertas